خانه » بلاگ » بررسی حلقه باز اثر میراکننده سیال مغناطیسی در سیستم تعلیق یک چهارم خودرو

بررسی حلقه باز اثر میراکننده سیال مغناطیسی در سیستم تعلیق یک چهارم خودرو

بررسی حلقه باز اثر میراکننده سیال مغناطیسی در سیستم تعلیق یک چهارم خودرو

نویسندگان:
علیرضامحمودی فرد،جواد شریفی،سینا محمدی
کلمات کلیدی:
میراگر ، سیال مغناطیسی ، مدل بینگھام ، مدل بوکون ، سیستم تعلیق خودرو
چکیده:
میراگرهای بر پایه سیال MR تحت تاثیر میدان الکترومغناطیسی واکنش نشان داده و ضریب ویسکوزیته متغیر ایجاد می کنند. این میراگرها در سیستم تعلیق خودروهای پیشرفته نقش بسزایی دارند. مدل بیشتر این میراگرها، نوعی مدل نیروی اصطکاکی غیرخطی هستند. در این مقاله مدل سیستم تعلیق براساس میراگر بدون سیال مغناطیسی MR بر اساس دو مدل بینگهام و بوکون و با وجود آن مورد بررسی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا